Oglaševanje v lokalih

WC oglasi po gostinskih lokalih po Sloveniji.

‘Neizogibni oglasi, ki se jih ne da spregledati’

WC okvirji / oglasi

Pred 20-timi leti, še preden so se pojavili prvi oglasi v toaletnih prostorih, so naši sodelavci za našega klienta iz finančne panoge opravili terensko raziskavo o percepciji takih oglasov. Izkazalo so je, da niso moteči, da so primerni za oglaševanje (celo za finančne produkte), in da imajo perspektivo.

Danes vam tako oglaševanje lahko ponudimo na lastnih oglasnih površinah v toaletnih prostorih najbolj uglednih ljubljanskih lokalov.

Hitro se širimo izven Ljubljane in pripravljamo še nove načine neposrednega komuniciranja s težko dostopnimi ciljnimi skupinami.

Neizogibno oglaševanje

  • Potrošnik/uporabnik toaletnih prostorov ne žrtvuje svojega časa za sprejemanje sporočila, saj ga ta porablja za zadovoljitev svojih fizioloških potreb
  • Potrošnik spontano sprejema oglasno sporočilo, saj se mu ne more izogniti ali ga deletirati
  • Oglas Ne konkurira drugim sporočilom, saj jih med fiziološki opravili oseba ne more zaznati
  • So fizično nameščeni na mikrolokaciji, ki se ji pogled uporabnika ne more izogniti
  • So dovolj kratki in enostavni za dojemanje, da imajo ustrezen učinek

Prednosti WC oglasov

Prednosti oglaševanja v toaletnih prostorih so zlasti:

  • Sporočila se dotaknejo dobro profilirane množice uporabnikov
  • Sporočila so primerna za zelo ciljano oglaševanje (glede vsebine in ciljne skupine)
  • Imajo veliko sposobnost penetracije sporočil v potrošnikovo zavest
  • Sporočila so primerna za različne produkte (od instantne podpore potrošnje/naročanja pijače znamke XY do finančnih produktov nasploh)

Ciljne skupine

obiskovalce toaletnih prostorov – lahko segmentiramo po:

  • Vsebini (lokali za najstnike, za študente, za malice okoliških zaposlenih, za poslovne dogodke, za evente, poslovna kosila, družinska slavja,  itd.)
  • Starostni strukturi obiskovalcev
  • Kupni moči obiskovalcev
  • Mikrolokaciji
  • Frekvenci obiskovalcev

WC oglasi

Okvirji s komunikacijski sporočili so formata A3 in A4 in so nameščeni vedno v moških in v ženskih toaletah. Trenutno je nameščenih preko 750 okvirjev formata A3. Cilj do konca leta 2019 je podvojiti število velikih okvirjev.

Oglaševanje v toaletnih prostorih seveda lahko dopolnimo še z drugimi, dokaj znanimi načini neposrednega komuniciranja z javnostmi, pa tudi nekaterimi lastnimi, povsem originalnimi in zmagovito prodornimi, ki jih lahko razkrijemo na sestanku.

750 +

Okvirjev a3 formata

(*DNE 15. 1. 2019)

Oglasi, ki jih ni moč spregledati!

Gre za enega izmed redkih načinov oglaševanja, ki ga ni moč zgrešiti. Od 45 sekund, do minuto in pol, včasih tudi dlje časa… Obiskovalec bo vaše oglase definitivno opazil.

Naša spletna portala

Naj bodo vaši oglasi celotni in na večih kanalih!

MyNight.si

24 ur napovednik dogodkov po Sloveniji

MyBusiness.si

Posel, podjetništvo, marketing, prodaja – vse kar vas zanima

Oglašujte učinkovito!

Imamo več oglaševalskih kanalov in vsak je po svoje unikaten.