Dolce Vita: spletni portal in revija za hedoniste in svetovljane!

Dobrodošli v najbolj vplivni vinsko – kulinarični reviji in spletnem portalu v Sloveniji!

Ampak, pozor – ni vse vino in hrana, Dolce Vita je tudi umetnost, potovanja, izbrani pisci, rock’n’roll, ljudje, ki so v zgodovini naše civilizacije pustili globoke sledi in še marsikaj.

Tomaž Sršen - odgovorni urednik

Revija Dolce Vita izhaja že 12 let. Popolnoma prenovljeni spletni portal pa je dobila l. 2019.

Letno izide po deset revij, od tega sta dve dvojni – poletna in zimska, drugače pa izide vsak mesec. V teh letih je revija postala vodilna v Sloveniji za vina in kulinariko in je neke vrste “Okno v svet” za slovenske bralce predvsem na področju vin in gastronomije.  Poleg teh so tematike tudi ‘ocene gostiln’, ‘golf’, ‘lifestyle’, pišemo o zanimivih in eksotičnih potovanjih, glasbi, redno spremljamo vrhunske svetovne chefe in vse dobrega, kar nam ta svet ponuja.

Ustanovitelj revije Dolce Vita in odgovorni urednik je Tomaž Sršen – rocker, dolgoletni član in ustanovitelj bendov Martin Krpan in Rdeči baron, glasbeni urednik na RGL (Radio Glas Ljubljane), začetnik pisanja recenzij o slovenskih gostilnah za Nedelo leta 1988, še prej pa tri leta dela s pokojno Šerbi na Kanalu A pri predstavitvah gostiln v sklopu projekta Epikurejske zgodbe (z revijo Jana in Radiem glas Ljubljane). Doslej je po svetu in doma opisal in obiskal okrog 2.000 gostiln. Sommelier in učitelj sommelierstva, WSET 3, diploma za degustatorja vina na ljubljanski Biotehnični fakulteti. Obiskal in osebno izkusil mnoge najbolj znane svetovne kleti (Slovenija, Hrvaška, Italija, Francija, Španija, Portugalska, Nemčija, Avstrija, Južna Afrika, Kalifornija…) in skrbno okusil vsa vina, ki jih je popisal za revijo Dolce Vita.

Revija ima naklado 3.000 izvodov mesečno in najbolj sprejemljive cene oglasnega prostora v Sloveniji.

Naročniki spadajo med demografijo z najvišjo kupno močjo v državi!

Glavne tematike v reviji in na portalu

Vsebine:

 

  • Ocene gostiln in restavracij pri nas in v bližnji tujini
  • Ocene in opisi vin na slovenskem trgu
  • Ocene in opisi golf igrišč
  • Recepti jedi, ki jih lahko pripravite tudi doma
  • Dogodki iz sveta kulinarike in vina
  • Neskončna popotovanja
  • Ekskluzivne reportaže, intervjuji, profili svetovnih in domačih zvezd kuhinje in vina
  • Boštjan Napotnik in njegova kuharija
  • Legendarni albumi  slasba vaše in naše mladosti
  • Ocene hotelov
  • Fuzbal je Ljubezen

»Bistvo Dolce Vite ni zgolj površno prikazovanje različnih tem, ki jih popularni slovenski mediji povzemajo drug od drugega. DOLCE VITA lahko s ponosom pokaže, da so vsa besedila ekskluzivna, avtorska in da so pisci osebno doživeli to, kar so zapisali. Pisanje v prvi osebi je danes namreč hudo redko.«

Tomaž Sršen

odgovorni urednik

Oglaševanje na spletnem portalu in v reviji Dolce Vita se resnično obrestuje!

 

 

Portal je nišno usmerjen, okoli ¾ bralcev so managerji, ¼ pa podjetniki. Gre za izobražene obiskovalce na vodilnih mestih, ki razpolagajo z veliko kupno močjo, tako osebno, kot podjetja za seboj.

 

Spodaj so predstavljene klasične možnosti oglaševanja s pasicami.

 

Smo fair in zaračunamo le število prikazov, torej brez rizika za naročnika.

Omogočamo tudi izpostavitve PR vsebin, ki jih pošljemo na e-naslove naše baze s 27.000 potrjenimi prejemniki! Našim naročnikom so se zelo obnesle tudi bolj sofisticirane oblike komuniciranja, kot so vsebinski marketing in product placement.

 

Dimenzije oglasnih površin za pasice:

970 x 250

Prikazuje se na glavni strani, pri člankih in med kategorijami na namiznih in mobilnih napravah.

300 x 600

Prikazuje se na namiznih napravah med kategorijami in pri člankih. Možna je tudi dimenzija 160 x 600 px.

728 x 90

Prikazuje se na namiznih in mobilnih napravah, na začetku in/ali koncu članka. Možna razširitev do dimenzije 728 x 270 px.

300 x 250

Prikazuje se na namiznih in mobilnih napravah, na začetku in/ali koncu članka, ter v stranski vrstici ob člankih in kategorijah. 

Video oglasi

Prikazujejo se na vseh zgoraj naštetih pozicijah, prav tako pa tudi med članki, ‘in-article’ oglasi. Tipična dimenzija je 16:9.

PR članek

Vsebino pripravimo skupaj z naročnikom, lahko kot predstavitev projektov/produktov ali pa kot intervju s predstavniki podjetja. Na naslovnici je izpostavljen 7 dni, kasneje pa ostane na portalu med arhivom za nedoločen čas. Članke tudi ustrezno opremimo z želenimi povezavami na spletna mesta naročnika.

Preko 20.000 prejemnikov novic

Newsletterje pošiljamo praviloma enkrat tedensko. Naročnikovo informacijo lahko vključimo kot banner v newsletter ali pa kot PR članek. Večinoma naenkrat pošljemo vsaj 5 uporabnih vsebin z različnimi tematikami.