Podjetnik.net: spletni portal za podjetništvo in posel

 

Podjetnik.net je digitalni naslednik uglednih (mednarodnih) poslovnih revij; njihov uspešni koncept smo preselili na splet.

Urednik portala je Vito Komac, so-založnik revij PROPRO (Profesionalna Prodaja) in Marketing.UP; izhajale so v štirih državah.  5 evropskih državah. Naše znanje, vsebine in koncept smo l. 2015 prenesli na spletni portal NoviPodjetnik.si. L. 2020 je bil ta preimenovan v Podjetnik.net. 

Okoli 100 slovenskih in mednarodnih avtorjev

Vsak od avtorjev je strokovnjak na svojem področju.

K sodelovanju povabimo tiste, ki imajo lastne izkušnje in védenje o temah, o katerih pišejo ter so pripravljeni deliti svoje znanje s širšo publiko.

Vse vsebine so za bralce brezplačne!

Za razliko od sorodnih portalov od bralcev ne zahtevamo niti prijave.

Verjamemo, da je potrebno znanje deliti in ga narediti dostopnega vsem!

Na naše tedenske novice je prijavljenih preko 25.000 prejemnikov!

Edinstvene vsebine - objavljene nikjer drugod

Prispevki na našem portalu (članki in video) so ekskluzivni in niso prej nikjer drugje objavljeni.

Prav tako ne prevajamo vsebin s spleta. Po najboljših močeh se izogibamo novičarskim prispevkom.

Praviloma objavljamo vsebine, ki so aktualne več let, kar iščejo tudi naši bralci.

Profili avtorjev

 

Na portalu Podjetnik.net objavljamo prispevke okoli 100 strokovnjakov iz Slovenije in tujine!

Vsak avtor ima svoj profil, ki zajema:

 

  • osebno fotografijo
  • kratko biografijo
  • arhiv člankov
  • povezave do avtorjevih družbenih omrežij
  • kontaktne podatke avtorja
  • povezave do spletnih strani avtorja ali organizacije.

Avtorji z veseljem povedo, da z objavo vsebin na našem portalu dobivajo na prepoznavnosti in kredibilnosti ter si tako odpirajo nove poslovne priložnosti.

Oglaševanje na spletnem portalu Podjetnik.net se resnično obrestuje!

 

 

Portal je nišno usmerjen, okoli ¾ bralcev so managerji, ¼ pa podjetniki. Gre za izobražene obiskovalce na vodilnih mestih, ki razpolagajo z veliko kupno močjo, tako osebno, kot podjetja za seboj. Za komuniciranje z njimi so primerni tudi dragi produkti za osebno rabo, storitve in investicijska oprema. 

 

Spodaj so predstavljene klasične možnosti oglaševanja s pasicami. Smo fair in zaračunamo le število prikazov, torej brez rizika za naročnika. Omogočamo tudi izpostavitve PR vsebin, ki jih pošljemo na e-naslove naše baze s 27.000 potrjenimi prejemniki! Našim naročnikom so se zelo obnesle tudi bolj sofisticirane oblike komuniciranja, kot so vsebinski marketing in product placement.

 

Dimenzije oglasnih površin za pasice: