Zavod Inštitut Mediapro, (kratko – Mediapro), nadaljuje tradicijo uspešnih in inovativnih komunikacijskih in založniških podjetij, zlasti agencije Zoom Promotion (tržno komuniciranje in raziskovanje javnega mnenja) in ProPro (založništvo poslovnih revij in poslovno izobraževanje) , ki sta se uveljavili tudi v mednarodnem prostoru. Številni renomirani sodelavci in izkušeni eksperti so še v ekipi, pridružili pa so se jim mlajši in uveljavljeni strokovnjaki.

Povsem nov polet sta prinesla dva projekta – hitro razvijajoči se portal Novi Podjetnik (www.novipodjetnik.si), namenjen informiranju in usposabljanju poslovnih uporabnikov, managerjev in podjetnikov, saj tiskanih edicij s takim poslanstvom v slovenskem jeziku ni več na voljo, in platforma MyNight (www.mynight.si), ki je združila vso ponudbo različnih večerno-nočnih možnosti za zabavo in dejavnost v Sloveniji na istem mestu. Združuje informacije in dogajanje po barih, klubih, restavracijah, obvešča o koncertih, festivalih in prireditvah. Zagon teh spin-off projektov je tako prepričljiv in svež, da pohvale kar dežujejo, celo tudi od še dovčerajšnjih konkurentov. Oba projekta sta pritegnila tudi mednarodno pozornost.

]