Zavod Inštitut Mediapro, (kratko – Mediapro), nadaljuje tradicijo uspešnih in inovativnih komunikacijskih in založniških podjetij, zlasti agencije Zoom Promotion (tržno komuniciranje in raziskovanje javnega mnenja) in ProPro (založništvo poslovnih revij in poslovno izobraževanje) , ki sta se uveljavili tudi v mednarodnem prostoru. Številni renomirani sodelavci in izkušeni eksperti so še v ekipi, pridružili pa so se jim mlajši in uveljavljeni strokovnjaki.

 

Naša paleta dejavnosti je zelo široka. Smo strokovni in kreativni

– naročniku lahko ponudimo vse od A do Ž –

in razmišljamo izven okvirov.

 

Izjemno smo ponosni na tri inovativne, hišne projekte, ki smo jih razvili v zadnjih petih letih.

Portal Podjetnik.net (www.podjetnik.net) je namenjen informiranju in usposabljanju poslovnih uporabnikov, managerjev in podjetnikov. Radi se pohvalimo, da za razliko od ostalih podobnih spletnih medijev, mi svoje vsebine in znanje uveljavljenih strokovnjakov nudimo bralcem povsem brezplačno.

Platforma MyNight.si (www.mynight.si) je združila vso ponudbo različnih večerno-nočnih možnosti za zabavo in dejavnost v Sloveniji na istem mestu. Združuje informacije in dogajanje po barih, klubih, restavracijah, obvešča o koncertih, festivalih in prireditvah. Izdelali smo informativni uporabniški zemljevid, ki v realnem času in z uporabnem načinu filtriranja vsebin uporabniku ponuja informacije o lokacijah in dogodkih v njegovi neposredni bližini. Postali smo tudi pogodbeni partner sistema Eventim, kjer lahko za vse dogodke po Sloveniji uporabnikom ponudimo po najnižji ceni, brez dodatnih ‘administrativnih’ stroškov, saj si uporabniki  vstopnice natisnejo kar doma.

Portal Dolce Vita (www.dolcevita.net) je spletna različica istoimenske revije. Naš slogan je: “Za hedoniste in svetovljane”. Glavne rubrike so: ocene gostiln, kulinarika, lifestyle, golf, potovanja, glasba, …