Naše dejavnosti

Tržne in javnomnenjske raziskave

 

 

 

Naša ekipa že desetletja opravlja tržne in javnomnenjske raziskave, ki so prav po meri naročnika.

 

 

 

Naročniku zagotavljamo popolno transparentnost, strokovnost, diskretnost, natančnost in učinkovitost.

 

 

Snujemo in izvajamo javnomnenjske raziskave, kvalitativne in kvantitativne, od panelnih percepcijskih za javne storitve do predvolilnih. Še posebno veliko jih opravljamo pred lokalnimi volitvami, saj so ugotovitve v veliko pomoč naročnikom pri izdelavi volilnega programa. Naša ekipa je opravljala tudi raziskave in svetovanja – vključno s kampanjami – za različne državne volitve. Naše volilne raziskave in/ali svetovanja so potekale tudi v nekaterih drugih državah. Raziskovalni del vodi Vito Komac, so-ustanovitelj Zavoda Mediapro.

 

 

 

 

 

Stotine opravljenih tržnih raziskav v zadnjih 20 letih je imelo število ciljev: vrednotenje blagovne znamke, delo prodajnikov na terenu, percepcija hitrosti storitev, dejanska poslušanosti (različnih) radijskih postaj, branost nekaterih nacionalnih tiskanih medijev, zadovoljstvo uporabnikov, zaposlenih in/ali kupcev, (ne)zaznavanje pritožb kupcev, percepcija obvladovanja telefonskega komuniciranja, učinkovitost sponzorstva in cross-promotion, obiskovalci nakupovalnih središč (več trgovcev) in njihovo zadovoljstvo, traktorji, nakupne navade in potrošnja mleka in mlečnih izdelkov, varčevanje, trg vrednostnih papirjev, raba kreditnih kartic, zadovoljstvo obiskovalcev gledališč, paketne pošiljke, trg stanovanj, itd.

 

 

 

Izvedli smo številna testiranja oglaševalskih in komunikacijskih kampanj za oglaševalske agencije.

 

 

 

 

 

 

Skorajda ni mikropodročja, na katerem ne bi izpopolnili že znanih metodologij.

 

 

 

 

Skrivnostni kupec

 

 

Še posebej ponosni smo na raziskave vrste »Skrivnostni kupec« v številnih izvedenkah (za male trgovce, druge lokale, finančne hiše, telefonske tržnike, upravne enote, prodajalce avtomobilov, itd.) Prvič smo jo izvedli l. 1984, za vse smo razvili lastno, zelo učinkovito in objektivno metodologijo, ki jo sproti izpopolnjujemo.

 

 

Prav tako smo pionirji pri uvajanju fokusnih skupin (nekaj sto smo jih organizirali in moderirali), pa tudi uporabe matrike Hiša kvalitete.

 

 

 

Maksimalno se prilagajamo željam in potrebam naših naročnikov, vendar naročila izvajamo po najvišjih standardih mednarodne stroke. 

Poslovno svetovanje

 

 

 

Čimbolj si trudimo razumeti naročnika, vendar skušamo z objektivnim opazovanjem in metodami odpraviti ali vsaj zmanjšati težave podjetja in dvigniti uspešnost.

Svetovanje je lahko ponavljajoče se – npr. podpora pri pomembnih odločitvah vodstva podjetja ali – za organizacije, kot je občina – enkratno.

Angažmaji pri svetovanju so včasih tudi večletni.

Naši strokovnjaki, sami tudi podjetniki in nekateri povrh tega tudi v akademskih vodah, svetujejo podjetjem predvsem na naslednjih področjih:

 

 

 

 

 

 

  • Revitalizacija prodaje – ko začno prihodki padati ob ne posebno spremenjenih tržnih pogojih, je verjetno (ne pa nujno) nekaj narobe v prodajni službi; do podrobnosti analiziramo situacijo, predlagamo rešitve in jih tudi izvedemo
  • Nagrajevanje v prodaji – za nezadovoljiv učinek ali nedoseganje objektivno pričakovanih rezultatov v prodaji je lahko krivec tudi neprimerno nagrajevanje prodajnikov (uravnilovka, nestimulativno, zgolj provizija brez varnosti, itd.); večkrat smo v praksi, tudi mednarodno, dokazali uporabnost naših prijemov in dvignili prodajo
  • Inoviranje in kreativno razmišljanje je temelj vsakega razvojno naravnanega podjetja; zelo široka aplikativnost podanih vsebin v izvedbi doktorja te tematike 

 

 

 

 

 

Poslovni načrti, strategije, študije izvedljivosti, ipd. so poglavitna orodja odločanja managerjev pri pomembnih poslovnih odločitvah.

 

 

 

 

 

 

 

 

Pripravljamo jih brezkompromisno z veliko mero na desetletnih poslovnih izkušnjah temelječih nasvetih in pridobljenih insiderskih informacijah. Strategije razvoja pripravljamo predvsem sami, nekaj pa v multidisciplinarnih teamih.

 

 

 

 

 

 

 

Med naročniki so npr.: Radenska, Iskra Prins, Lesprom, Ditisk, Klub7, Hotel Hesper, Kopur, Lesno izobraževalni center Štrovsenek, Zavod Zdravje, Hotel Ambient, Posoški turizem, Slovenski vinarji,  …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pridobivanje investitorjev za projekte naših naročnikov – od startupov do utečenih poslov – poteka permanentno z različno intenzivnostjo. Prav dolgotrajna prisotnost in mednarodna vpetost v poslovnem svetu nam omogoča dostop do marsikoga.

 

 

 

 

Nekatere reference naše ekipe s področja poslovnega svetovanja: Ditisk, Egmont/Walt Disney, Elan, Era, Hotel Ambient, Iskra Prins d.d., Johnson Controls, Klub 7, Kopur, Koroški holding, Kmetijsko gozdarska zbornica Slovenije, Lesprom, Males, BPH MedvešekPušnik, Mladinska knjiga, NIP Nova Makedonija, NCR, Opekarna Pragersko, Propro, Poslovna znanja, Radenska, Rarik, Regrad, Salesianer Miettex, Sklad obrtnikov in podjetnikov, Skopski sejem, Solibertec, trgovci in gostinci MO Kranj in MO Celje, Triglav Avto, Zadružna zveza Slovenije  …

 

 

 

 

Izobraževanja in usposabljanja

 

V zadnjem desetletju smo opravili številne seminarje z delavnicami odprtega tipa (za udeležence iz različnih organizacij), tudi z mednarodno znanimi ali slavnimi predavatelji, raste pa število in-house izobraževanj enonaročniških, kot so na primer: MO Celje, MO Koper, MO Kranj, Iskra Prins, Salesianer Miettex, bph Medvešek Pušnik, Kalcer, Obrtna zbornica Slovenije, Opekarna Pragersko, Mavrica, General Logistic Systems, Sklad obrtnikov in podjetnikov, Koroški holding, Franck, Kmetijsko gozdarska zbornica, Združenje bank Slovenije, ipd. Seminarje in delavnice izvajamo v številnih državah vse do Ukrajine.

 

 

Teme izobraževanj in usposabljanj:

 

 

prodaja

 

 

prodajno komuniciranje

 

 

prodajna pogajanja

 

 

telefonski kontakt

 

 

sejemski nastop

 

 

elektronsko komuniciranje

 

 

izbor kadrov, ipd.,

 

 

ter teme v prispevkih na  našem portalu Novi Podjetnik.si

Spletne platforme, marketing in oglaševanje

Kot pravijo: če vas ni na internetu, skorajda ne obstajate. Dobro narejena, smiselno zastavljena in pravilno opremljena spletna stran je temelj skoraj vsakega posla. Naredili smo jih že precej, naj s kvaliteto in znanjem prepričamo tudi vas!

David Ogilvy, sloviti marketinški guru, je dejal: »Edini namen oglaševanja je večja prodaja.« Zato ne mečite denarja skozi okno, posvetujte se z nami, da vam nalijemo čistega vina!

Imamo tudi lastne spletne portale,ki imajo visoko obiskanost uporabnikov z veliko kupno močjo.

Mnenje drugih o vas je v digitalni dobi še kako pomembno. Informacije za vedno ostajajo na spletu in so dosegljive v hipu. Lahko so pozitivne, lahko pa tudi negativne, pomagajo pa nam k uspehu ali k porazu. Mi znamo informacije pravilno kreirati in jih usmerjati na najbolj primerne ciljne skupine. Kontaktirajte nas – zagotovo vam lahko pomagamo!

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

Naše reference

 

V treh desetletjih ustvarjanja združenih referenc od ustanoviteljev in predhodnikov Inštituta Mediapro do danes smo sodelovali z mnogimi desetinami zadovoljnih klientov.

Naj navedemo le nekaj najbolj prepoznavnih, npr. pri tržnih raziskavah: BTC, Elan, E.Leclerc, Goodyear, GIZ Mlekarstva , GLS, Spar, Iskra, Johnson Controls, Krka, MK Mladinska knjiga, MedvešekPušnik, MO Celje, Kranj in Ljubljana; NLB, Radenska, Salesianer Miettex, Sava, Sklad obrtnikov in podjetnikov, Telekom Slovenije, TKK, Tuš, Walt Disney, Zadružna zveza Slovenije,…

ali pri marketinško/prodajnih in komunikacijskih kampanjah: Algea, Big Bang, Croatia Club, Jub, Kmečka lista, Litostroj, Mercator, Odorado,  Photo Session in Slovenia, Podjetnik leta, Sklad obrtnikov in podjetnikov, Spar, Tuba, Walt Disney, …